• Vezetés a komfortzónán túl
  • Flow Leadership Konferencia
  • HR Business Partner Program 2017
  • Flow Management Akadémia

Vezetés a komfortzónán túl

Vezetői erőforrások kibontakoztatása 4 napos erdei expedíción –

Időpont: 2017. szeptember 20-23.

A változások akkor következnek be, amikor valami olyat teszünk, ami abszolút nem illik bele az általunk megszokott világba.

 

Életre szóló élmény és személyes felismerések vezetői utunkról:

-       Mely személyes erőforrások, értékek támogatnak vezetői sikerességemben?

-       Merre tartok, mik a valódi céljaim?

-       Hogyan tudok kilépni a komfortzónámból, meghaladni önmagamat?

-       Mely kihasználatlan erőforrásaim segítenek leküzdeni a felmerülő akadályokat?

-       Hogyan kezelem a saját félelmeimet, kételyeimet, ismerem fel vak foltjaimat?

 

Javasoljuk tapasztalt vezetőknek, akik

-       új és mélyebb tapasztalásokat keresnek számos tréninget és képzést követően,

-       nyitottak önismeretük mélyítésére, vezetői eszköztáruk, tudatosságuk bővítésére, új inspirációkra

-       készek kilépni komfortzónájukból – nem csak fizikai, hanem érzelmi, társas, mentális szinten is.

 

Fókuszban

-       - A vezetői hitelesség, tudatosság erősítése tapasztalati helyzeteken keresztül.

-       - A felelősségvállalás, döntéshozatal, stratégiaalkotás, delegálás, együttműködés témáinak sajátélményű feldolgozása.

 

A tanulási folyamat lépései:

  1. előkészítő 60’-es skype interjú
  2. előzetes vezetői feladat feldolgozása
  3. 4 napos expedíció (Rövid felkészítést követően 3 nap-3 éjszakát az erdőben töltünk, a 4. napon tréningteremben összegezzük a tanulságokat)
  4. utókövető coaching alkalom

 

Az expedíció átlagos fizikai felkészültséggel is teljesíthető!

Módszerünk:

-       Szokatlan, kihívásokkal járó, erőforrásokat mozgósító helyzetek átélése

-       Valós döntések valós következményeinek megtapasztalása egy olyan közegben, mely azonnali visszajelzést ad

-       A tanulságok, tapasztalatok tudatosítása, folyamatos tanulás

-       Vezetésfejlesztés, valamint a kalandterápia és tapasztalati tanulás ötvözése

 

Trénerek:

-       Halmos Gábor – FLOW, 16 éves vezetőképző és outdoor tréneri tapasztalat

-       Skaliczky Dávid – Élményakadémia, 10 éves vezetőképző, expedíció vezető tapasztalat

RÉSZLETEK:

Időpont:              2017. szeptember 20-23. (szerda 9.00-tól szombat 16.00-ig)

Helyszín:             Bükk, bázis: Bánkút

Ára (tartalmazza az ellátást, szállást, speciális eszközök biztosítását):    

Early bird (08.31ig)          260.000 Ft+ ÁFA / Fő,

Teljes ár (09.18ig)            290.000 Ft+Áfa / fő

Kedvezmény:                   10% kedvezmény ha min. 3 fő azonos cégtől érkezik.

 

Jelentkezzen ITT

További infó: Halmos Gábor (06-30-6347-417), Skaliczky Dávid (06-30-664-1033), vagy: flow@flow.hu

 

Töltse le ismertetőnket: VEZETÉS A KOMFORTZÓNÁN TÚL

Flow Leadership Konferencia

V. FLOW LEADERSHIP KONFERENCIA 2016

IV. FLOW LEADERSHIP KONFERENCIA 2014

SZENVEDÉLY A VEZETÉSBEN

2014. NOVEMBER 6.

BUDAPEST MUSIC CENTRE (BMC)

Mitől van, és miért nincs?

Magunkkal hozzuk, vagy menet közben alakul?

Átadható vagy személyhez kötött?

A IV. Flow Leadership Konferencián olyan vezetők mutatták meg magukat, akiket hajt a belső tűz, ami másokat is magával ragad, elvarázsol, aminek jó részesévé válni, amit követni is érdemes. Emberek, akik különböző területeken tevékenykedve meglelték munkájukban azt a pluszt, amiért lelkesednek, amiért képesek hegyeket megmozgatni, amiért élvezik azt, amit csinálnak és amivel másokat is lázba hoznak. E napon bepillantást nyerhettünk abba, ők hogyan gondolkodnak, hogyan mûködnek, mivel és hogyan teszik napjaikat élvezetessé, örömtelivé – hatva a világra.

Tekintse meg a konferenciáról készült videónkat

A NAP KIEMELT ELŐADÓI

DEREK SMALL˛

Az MML csoport alapító tagja, szenvedélyes tanuló, keresett facilitátor és tanító

"Úgy kertészkedj, mintha örökké élnél – élj úgy, mintha az életed holnap érne véget!”

TANGUY LUNVEN

Mérnök, korábban vezető, kórusmester
Inspiráló történet egy emberről, akinek az a szenvedélye, hogy szervezeteket dalra fakaszt.

JEANNA TALLBERG˛

Vezetés- és szervezetfejlesztési igazgató, Scania Akadémia
„Az emberek fejlesztésére, vagy a célok elérésére fektessünk hangsúlyt?”

Szenvedélyes történetek – rendhagyó kerekasztal beszélgetés

A pódiumon olyan résztvevők beszélgetnek, akiket saját területükön sokszor a bennük lévő tűz vitt előre. A hagyományostól eltérő környezetük és működésük izgalmas tanulságokat kínál. A beszélgetés második felébe a közönség is bekapcsolódhat.

A KEREKASZTAL RÉSZTVEVŐI

Ugyanaz a színpadon is, mint az irodában?

Mácsai Pál színész, rendező, igazgató

Magyarországi festményárverések világszínvonalon

dr. Virág Judit művészettörténész, igazságügyi képszakértő

Mindig én akartam jobban!

Benedek Tibor többszörös olimpiai, világ- és Európa-bajnok, szövetségi kapitány

Derek Small
„Úgy kertészkedj, mintha örökké élnél – élj úgy, mintha az életed holnap érne véget!”

Derek szenvedélyes tanuló, számos területen keresett facilitátorként és tanítóként tartják számon. Az MML csoport alapító tagjaként 1983 óta dolgozik együtt amerikai, ausztrál, indiai, szingapúri, egyiptomi, orosz és nyugat-európai szervezetekkel. A diákokkal folytatott szenvedélyes munkája elismeréseként az AIESEC (globális egyetemi szervezet) Hall of Fame tagjává választották. Népszerű szpíker, előadó és szervezeti változás folyamattervező. Számos szervezetnek segített megküzdeni a nehéz helyzetekkel – fúziók, átvételek, leépítések, (újra)kezdések és terjeszkedések során. A Covey Leadership Központtal vezető facilitátorként, ügyfélkapcsolati vezetőként és a leadership tananyag felelőseként dolgozott együtt, így széles tapasztalattal rendelkezik mind folyamati és szakmai, mind viselkedéstudományi kérdésekben. Két éve vonult vissza, azóta keményebben dolgozik, mint bármikor.

Derek megközelítése:

Az üzletben – és a magánéletben – azonnali kihívásoknak kell megfelelnünk (pénzügyek, válságok stb.), ugyanakkor sikeres jövőt akarunk tervezni, és meg akarjuk állni a helyünket, bármit is hoz a jövő. Szeretnénk élvezni a pillanatot – a jövő nem biztos, hogy a terveink szerint alakul majd. Képesek akarunk lenni a paradoxonok kezelésére. Jól élni egyszerűnek tűnik – de nem feltétlenül az! Jelentsünk mintát mások számára! Ne mondjuk meg nekik, mit tegyenek! Példákon keresztül mutassuk meg, hogy mi hogyan működik! Szabadítsuk fel a másokban rejlő potenciált! A jókedv, a pénz, a siker mulandó lehet – egy szenvedéllyel, szeretettel, élvezettel és inspirációval teli élet örökre a mienk marad.

Tanguy Lunven

Inspiráló történet egy emberről, akinek az a szenvedélye, hogy szervezeteket dalra fakaszt.

Tanguy Lunven, mérnök, korábban vezető. Szakmai karrierjét manapság az olyan éneklésnek/énekeltetésnek szenteli, ami a résztvevők számára mélyebb tudatosságot, intenzívebb megélést tesz lehetővé. Zenei képességeit kórusmesterként több mint 14 éve az üzleti élet szolgálatába állítja. Az általa vezetett éneklés segít a belső energiáink és érzéseink felszabadításában, magunk és mások iránti érzékenységünk, valamint kockázatvállalásunk növelésében, a nagyobb elkötelezettség megtapasztalásában.

Referenciák:

AIR FRANCE, UNAIDS, BNP PARIBAS, MICROSOFT, UNILOG, PUBLIGROUPE, KONE, EDIPRESSE, NESTLE, SIG (Services Industriels de Genève), SNCF, HEC-CRC, TOTAL, FRANCE TELECOM ORANGE, CAP GEMINI, DISNEY, l’OREAL, VEOLIA ENVIRONNEMENT, Eiffage Construction, HUG (Hôpitaux Universitaires de Genève), IMD, EDF, ROLEX, GEMALTO, CITROËN, CCI de Lyon, CRQP/CRPM, Hewlett Packard (Rome et Grenoble), TPL (Transports Publics de Lausanne), BCGE, UBS, FM Logisitic, BCV, Peugeot, ESCP (Paris), GDF SUEZ, Bouygues, Bolloré, Midas, …

Jeanna Tällberg

Vezetés- és szervezetfejlesztési igazgató, Scania Akadémia

Az emberek támogatása és fejlesztése iránti szenvedélye jegyében Jeanna a szociális munka területén indította karrierjét, majd a Scania, Európa egyik vezető kaminon- és buszgyártó vállalata HR osztályán helyezkedett el. Az első években HR menedzserként elsősorban a Scania leadership filozófiájának elsajátításában támogatta a vezetőket. Ezt követően úgy érezte, ideje vezetőként is továbblépnie, hogy a gyakorlatban is alkalmazhassa, amire addig másokat tanított. Ma Jeanna egy kiváló, kompetenciafejleszéssel foglalkozó szakemberekből álló csapatot irányít, amelynek küldetése a vezetésfejlesztés folyamatos ösztönzése és támogatása a Scania globális szervezetében.

Benedek Tibor

Háromszoros olimpiai bajnok, világ- és Európa-bajnok, BEK- és LEN-kupa-, valamint háromszoros Bajnokok Ligája-győztes, tízszeres olasz és magyar bajnok vízilabdázó, 2013-tól a magyar férfi vízilabda-válogatott szövetségi kapitánya, irányítása alatt a válogatott világbajnok és Európa-bajnoki ezüstérmes lett.

„Sosem volt különösen jó labdaérzékem, sosem fociztam, kosaraztam jól, nem dobtam különlegesen nagyot a labdával, és ma már ennél is kisebbet dobok. Nem vagyok kifejezetten sem erős, sem okos, nem úszok túlságosan jól, a vízfekvésem teljesen átlagos. Gyerekkoromban tizenegyszer szúrták fel a fülemet, ugyanennyiszer tiltott el az orvos az uszodától. Magasságomat nézve ma már kicsinek számítok a csapattársaim között, súlyra viszont 15 éve elértem a 100 kilót. Szépen beszélni talán sosem tudtam, középiskolai eredményeim közepesek voltak, sosem gondoltam, hogy a mondataim hatással lehetnek másokra. A katonaságtól gerincsérv miatt felmentést kaptam, azóta már a nyakamban is van két porckorongsérv, 16 éve csuklószorítóval játszok, képtelen vagyok a kézfejemre támaszkodni. Először 2005-ben voltak problémáim a szívemmel, amik 2009-ben megismétlődtek. Mégis, ha legvégül össze kellene foglalnom a sikereim okát, csak annyit mondanék, hogy mindig én akartam jobban. Ez az én tehetségem.”
dr. Virág Judit

Szakterülete a 19-20. századi magyar festészet.

Judit a rendszerváltás után újjászületett magyar műkereskedelem meghatározó szereplője. Szenvedélyesen hisz abban, hogy Magyarországon is létre lehet hozni olyan festményárveréseket, melyek elérik a nagy múltú, több száz éves hagyománnyal rendelkező európai aukciósházak színvolát. Egyik fő célkitűzése a magyar festészet megismertetése és elismertetése külföldön. Francia és amerikai tapasztalatait sikeresen alkalmazza itthon árverésvezetőként is.

Mácsai Pál

1961-ben született Budapesten. Színházi pályáját a Pinceszínházban kezdte tizenhét éves korában. A Színház- és Filmművészeti Főiskolán 1984-ben színész-, 1990-ben rendező szakon végzett. Tagja volt a Nemzeti, illetve a Madách Színháznak, és volt szabadúszó. Az elmúlt három évtizedben a főváros majd valamennyi színházában dolgozott, és időnként vidéken is. „Sokat kaptam a televíziótól, filmen kevesebbet dolgoztam, és fontos volt nekem a rádiós műfaj, ameddig létezett. Játszottam főszerepet és mellékszerepet, rendeztem klasszikus és modern műveket, volt sikerem, és többször meg is buktam – szerencsére.” – mondja magáról. 2000-ben vette át a Madách Kamara vezetését, ahol 2004-ben megalapították az idén tizedik születésnapját ünneplő Örkény Színházat. Nős, van egy fia és egy lánya.

MASTER CLASS

A két évvel ezelőtti sikerre való tekintettel idén ismét meghirdetjük mesterkurzusainkat

DEREK SMALL

*Status Quo is still on Tour* – Sikeresnek lenni a jelenben, nagyszerű jövőt építeni, tanulni a múltból.

TANGUY LUNVEN

A kollégákkal való együtténeklés mestersége – kapcsolatteremtés és közös öröm!

JEANNA TALLBERG

A tudástranszfer és a viselkedés szintű változás biztosítása vezetői tréning segítségével

PETER KLARSTRÖM

A képzés/fejlesztés összehangolása az üzleti stratégiával – a beillesztéstől a kompetenciafejlesztésig.

Jeanna Tällberg

Vezetés- és szervezetfejlesztési igazgató, Scania Akadémia

Az emberek támogatása és fejlesztése iránti szenvedélye jegyében Jeanna a szociális munka területén indította karrierjét, majd a Scania, Európa egyik vezető kaminon- és buszgyártó vállalata HR osztályán helyezkedett el. Az első években HR menedzserként elsősorban a Scania leadership filozófiájának elsajátításában támogatta a vezetőket. Ezt követően úgy érezte, ideje vezetőként is továbblépnie, hogy a gyakorlatban is alkalmazhassa, amire addig másokat tanított. Ma Jeanna egy kiváló, kompetenciafejleszéssel foglalkozó szakemberekből álló csapatot irányít, amelynek küldetése a vezetésfejlesztés folyamatos ösztönzése és támogatása a Scania globális szervezetében. Vitaindító: Értékalapú vezetés – a mi sikerünk kulcsa! Mi eredményesebb – ha az emberek fejlesztésére, vagy ha a célok elérésére fektetünk hangsúlyt?

Az előadás során a konferencia részvevői megismerkedhetnek a Scania egyedi kultúráját meghatározó szenvedélyes leadership filozófiával, ami közös értékeken és elveken alapul, és a szervezet sikerességének kulcsfontosságú mozgatórugója. „It all starts with you!” – „Minden Veled kezdődik!”

Master class 1/2 nap: A tudástranszfer és a viselkedés szintű változás biztosítása vezetői tréning által Résztvevőként megismerkedhetünk a Scania, Kirk Patrick arany minősítéssel díjazott vezetésfejlesztési programjával, amelynek lényege a tudástranszfer biztosítása, valamint a kihívó üzleti célok eléréshez szükséges viselkedések változtatása, megerősítése. Lehetőségünk nyílik megfontolni, hogy melyek azok a viselkedések, amelyeket érdemes megerősítenünk vagy megváltoztatnunk ahhoz, hogy elérjük céljainkat.

Derek Small

*Status Quo is still on Tour* – Sikeresnek lenni a jelenben, nagyszerű jövőt építeni, tanulni a múltból.

Miért van az, hogy bizonyos zenék megmaradnak, másokat meg gyorsan elfelejtünk? Miért felejtik el egyes szervezetek a múlt tanulságait? Miért panaszkodik olyan sok szervezet arra, hogy nehéz bevezetni a változásokat, miközben rengeteg sikeres leadership példát ismerünk? Mi működteti a jó üzletet? Mitől nagyszerű egy munkatárs? Mitől kiváló egy vezető? Hogy van ez a mi közvetlen környezetünkben? Tapasztalunk-e különbséget? Tegyünk-e másként valamit?

Kezdeményezzünk, rázzunk fel – és inspiráljunk!

Derek szenvedélyes tanuló, számos területen keresett facilitátorként és tanítóként tartják számon. Az MML csoport alapító tagjaként 1983 óta dolgozik együtt amerikai, ausztrál, indiai, szingapúri, egyiptomi, orosz és nyugat-európai szervezetekkel. A diákokkal folytatott szenvedélyes munkája elismeréseként az AIESEC (globális egyetemi szervezet) Hall of Fame tagjává választották. Népszerű szpíker, előadó és szervezeti változás folyamattervező. Számos szervezetnek segített megküzdeni a nehéz helyzetekkel – fúziók, átvételek, leépítések, (újra)kezdések és terjeszkedések során. A Covey Leadership Központtal vezető facilitátorként, ügyfélkapcsolati vezetőként és a leadership tananyag felelőseként dolgozott együtt, így széles tapasztalattal rendelkezik mind folyamati és szakmai, mind viselkedéstudományi kérdésekben. Két éve vonult vissza, azóta keményebben dolgozik, mint bármikor.

Peter Klarström

Tréning & Tanácsadás üzletágvezető - Promote International A képzés/fejlesztés összehangolása az üzleti stratégiával – a beillesztéstől a kompetenciafejlesztésig Hogyan lehet az üzleti eredményesség érdekében valós, hosszú távú viselkedésváltozást elérni? Mit mondanak a kutatások a tréningek üzleti eredményre gyakorolt hatásáról? Mi következik ebből? Mire figyeljünk, amikor megtervezünk, kivitelezünk és értékelünk egy képzési/fejlesztési folyamatot? A Master Class során a résztvevők megismerik a legfontosabb kutatási eredményeket, valamint módszereket kapnak jövőbeli projektjeik tervezéséhez. Esettanulmányok segítségével lehet kipróbálni a tanultakat, azt az új eszköztárat, amelyet mindenki könnyen és hatékonyan tud majd használni a mindennapi munkája során. Főbb témák:

  • A tréning kidobott idő és pénz: hogyan lehet átfordítani az ott szerzett tudást a mindennapi működésbe?
  • A képzés/fejlesztés összehangolása az üzlettel, a stratégiával
  • A „Promote Learning Transfer” rendszer
  • Elkötelezettség és számonkérhetőség: minden vezető tréner, vagy legalábbis coach?
  • Tervezés: mindig a végső üzleti célt tartsuk szem előtt!
  • Megvalósítás és nyomon követés: érjük el, hogy a kollégák valóban használják a tanultakat a mindennapokban!
  • Értékelés, ellenőrzés: tegyük láthatóvá az eredményeket!
  • Sztenderd folyamatok, egyedi üzleti helyzetek: a tanulószervezet megalapozása
  • Néhány inspiráló esettanulmány, best practice

Peter a világ számos pontján támogat üzleti vezetőket, HR és képzési/fejlesztési vezetőket, valamint tréningcégeket annak érdekében, hogy valós és kimutatható üzleti eredményeket érjenek el. Munkája során szervezetfejlesztési folyamatokat és egyedi tréning-beavatkozásokat tervez, valamint a “Promote Learning Transfer” rendszer nemzetközi trénere. Legutóbbi projektjei: a Volvo Csoport támogatása globális üzleti akadémiájuk felállításában, a Mölnlycke Health Care globális leadership programjának fejlesztése, megvalósítása és értékelése, a Scania, a Sandvik Coromant és számos nemzetközi tréningcég képzése abban, hogyan integrálják a “Promote Learning Transfer” rendszert képzési/fejlesztési tevékenységükbe. Missziója: támogatni, ugyanakkor esetenként konfrontálni is a képzési/fejlesztési iparágat abból a célból, hogy maradandó üzleti értéket teremtsenek.

Tanguy Lunven

A kollégákkal való együtténeklés mestersége – kapcsolatteremtés és közös öröm! A szervezetekben, ahol munkánkat végezzük, sokrétű és változatos kapcsolatokat alakítunk ki. Ha ezt a megfelelő módon tesszük, munkahelyünk az élmények forrásává válhat.

Ahol a bizalom, az egymásra figyelés, a jókedv és az elkötelezettség jelen van, ott az emberek fejlődnek, és fantasztikus dolgokat – innovatív eredményeket – tudnak közösen létrehozni.

Ösztönösen tudjuk ezt, a valóságunk néha mégis elég távol áll ettől. Első lépésként jó jel, ha azt vesszük észre, hogy szenvedély érzése megjelenik azzal kapcsolatban, ami mozgat bennünket.

Ebben a programban Tanguy Lunven arra hív bennünket, hogy merjünk a közös örömben megmártózni.

Délelőtt 9:30-12:30 (javaslat) Énekkel teli fantasztikus élettapasztalás

Délután 14-17 (javaslat) Hogyan hozzunk létre közösen elképesztő dolgokat?

Nincs zenei előképzettségre szükség. E kurzuson mindazokat szeretettel látjuk, akik magukról azt tartják, hogy hamisan énekelnek!

Tanguy Lunven, mérnök, korábban vezető. Szakmai karrierjét manapság az olyan éneklésnek/énekeltetésnek szenteli, ami a résztvevők számára mélyebb tudatosságot, intenzívebb megélést tesz lehetővé. Zenei képességeit kórusmesterként több mint 14 éve az üzleti élet szolgálatába állítja. Az általa vezetett éneklés segít a belső energiáink és érzéseink felszabadításában, magunk és mások iránti érzékenységünk, valamint kockázatvállalásunk növelésében, a nagyobb elkötelezettség megtapasztalásában.

Referenciák: AIR FRANCE, UNAIDS, BNP PARIBAS, MICROSOFT, UNILOG, PUBLIGROUPE, KONE, EDIPRESSE, NESTLE, SIG (Services Industriels de Genève), SNCF, HEC-CRC, TOTAL, FRANCE TELECOM ORANGE, CAP GEMINI, DISNEY, l’OREAL, VEOLIA ENVIRONNEMENT, Eiffage Construction, HUG (Hôpitaux Universitaires de Genève), IMD, EDF, ROLEX, GEMALTO, CITROËN, CCI de Lyon, CRQP/CRPM, Hewlett Packard (Rome et Grenoble), TPL (Transports Publics de Lausanne), BCGE, UBS, FM Logisitic, BCV, Peugeot, ESCP (Paris), GDF SUEZ, Bouygues, Bolloré, Midas, …

III. FLOW LEADERSHIP Konferencia 2013

CORPORATE TALES

2013. NOVEMBER 14

SOFITEL BUDAPEST CHAIN BRIDGE

A kisgyerekek lélegzetvisszafojtva hallgatják a meséket, történeteket. Ilyenkor gyakran látni, hogy fölébred bennük a tettvágy, hősökké válnak és akár azonnal neki is indulnának kalandozni, kipróbálni magukat. Láthatjuk őket, mint a legek megtestesítőit, és sokan életük során valóra is váltják álmaikat. Mindenkinek megvan a maga sztorija, amire sokszor hatással van mások története, mely egyszerre tanít és inspirál. Ha eljön a mesés számú harmadik konferenci- ánkra, teljesen különböző területek kiemelkedő képviselőitől kaphat inspirációt, érdekes szervezeti példákon keresztül, saját történetének tartalmas folytatásához.

Tekintse meg a konferenciáról készült videónkat

II. FLOW LEADERSHIP KONFERENCIA 2012

CORPORATE TALES

2012. NOVEMBER 8

SOFITEL CHAIN BRIDGE, BUDAPEST

Vajon mi tesz egy szervezetet sikeressé? Ha kiemelkedik a többi cég közül, miért éppen akkor és úgy tűnik fel, és miért éppen azt a pályát írja le? Mi a kapcsolat a vezető karrierútja és a szervezet felemelkedése között? Hogyan befolyásolja a vezető személyes fejlődése a szervezet fejlődését? Hogyan fejlesztik magukat, másokat és szervezeteiket a sikeres vezetők? Mit érdemes tanulni e témában másoktól?

Ezekre a kérdésekre keressük a választ a konferencián.

Felsővezetői kerekasztal beszélgetés

A pódiumon olyan ismert és elismert felsővezetők beszélgetnek, akik mindannyian nagyon izgalmas, de egymástól különböző személyes vezetői utat jártak be, és ezáltal lettek szervezetükkel együtt sikeresek. A beszélgetés második felébe a közönség is bekapcsolódik.

Tekintse meg a konferenciáról készült videónkat

I. FLOW LEADERSHIP KONFERENCIA 2011

Tízéves fennállásunk alkalmából 2011. november 10-én nagyszabású konferenciát rendeztünk a Hotel Kempinskiben, amelyen 220 partnerünk vett részt.

A résztvevő vendégeink, ügyfeleink az alábbi mondatokkal értékelték a konferenciát:

"Tetszett, hogy a mindennapokban használható szakmai tapasztalatokra is szert tettem! Köszönöm szépen!"
"Zseniális előadók voltak!"
"Inspiráló, pezsdítő volt a vendégkör és jól mutatta a partnerségek tényleges létezését. Jó volt a nemzetköziség."
"A program jól volt összeállítva és a Flow Csoport által használt módszereket és eszközöket is jobban megismertem."
"Egyetlen percig sem unatkoztam."
"Egy fantasztikus csapattal, egy fantasztikus rendezvényt kaptunk!"

Tekintse meg a konferenciáról készült videónkat

HR Business Partner Program 2017

Mi a HR Business Partner Program

A Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézete és a hazai szervezetfejlesztési piac meghatározó szereplői, a Flow Magyarország és az OD Partner stratégiai szövetségében megvalósuló program a legjobb hazai és nemzetközi HR felsővezetői gyakorlatot teszi elérhetővé a jelentkezők számára.

A HR Business Partner Program egy egyetemi szakirányú továbbképzési szak, amelynek célja, az emberierőforrás-menedzsmenttel hivatásszerűen foglalkozó, illetve a HR-es pályaváltás iránt érdeklődő középvezetők felkészítése egy olyan HR felsővezetői szerepkörre, amely az üzleti vezetőkkel kialakított partnerségre épül

Bővebb információkért töltse le tájékoztatónkat itt

 

Flow Management Akadémia

Mi a Flow Management Akadémia?

A Flow Management Akadémia a Flow és a Human Telex Consulting konzorciális, kiemelt, felső-és tapasztalt középvezetőknek szóló, nyílt rendszerű vezetőképző programja.

A szervezetfejlesztésben szerzett sokéves tapasztalataink alapján hoztuk létre azt a rendszert, a Flow Management Akadémiát, amely

  • könnyen elsajátítható és a gyakorlatban azonnal használható vezetői eszköztárat ad
  • egy éven át tartó, havonta egy napot képzést nyújtó folyamat,
  • kiváló trénerek közreműködésével zajlik,
  • kiváló résztvevőkkel történő tapasztalat-cserét biztosít,
  • mérhető eredményeket ad.

A 2017-es részvételi lehetőséggel kapcsolatban kérjen további információkat a Flow Management Akadémia szakmai vezetőjétől, Zala Ákostól (akos.zala@htconsulting.hu)

Az alábbi szervezetek delegálták vezetőiket az első kilenc évfolyamban: Akadémia Kiadó Zrt., 3H építésziroda Kft., Bácsvíz Zrt., Bátor Tábor Alapítvány, Becton Dickinson Hungary Kft., Béflex Zrt., Blaguss Utazási Iroda, Bonafort Kft., Bull Magyarország Kft., CD Hungary Zrt., Consulting Plusz Kft., Cryo Management Kft., Cyro-Innovation Kft., Dreher Sörgyárak Zrt. , Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit KFT., Erdért Zrt., FÁÜ Rt., Erzsebet Üzemeltető Kft., Fireplace Kft., Goodmills Magyarország Zrt., HAJDU Autotechnikai Ipari Zrt., HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt., HBH Euroconsulting Kft., Human Telex Kft., HyperTeam Kft., Imerys Tűzállóanyaggyártó Kft., Jabil Circuit Magyarország Kft., KKBK Kiemelt Kormányzati Beruházások Központja Nonprofit Zrt., KSB Szivattyú és Armatúra Kft., Kujbusvill, Laurel Kft., Legrand Zrt., Lenovo Magyarország Kft., Ludwig&Mentesi Kft., Lux Aqua Hungária Kft., Magyar Hipermarket Kft., Magyar Nemzeti Bank, MAHR Austria GmBH., Market Építő Zrt., MÁV-Gépészet Zrt., Media ID Kft., MOL Nyrt., Moratus Kft., Mosoly Alapítvány, Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt., Nemzeti Tehetségsegítő Tanács, Ocean Köva Kft., Poly-Group Hungary Kft., Quadrant CMS Hungary Kft., Raiffeisen Bank Zrt., Raiffeisen Ingatlan Zrt., Randstad Hungary Kft., RedBull Magyarország Kft., Ringier Kiadó Kft., Sanoma Budapest Zrt., Saubermacher -Pannonia Kft., STI Display Hungary Kft., STI Petőfi Nyomda Kft., Swedex Hungária Kft., TIG Nonprofit Kft., Vilati Szerelő Kft., Zwack Unicum Nyrt.

A bowling modell

A modulok átfogják a vezetés teljes spektrumát, amit az alábbi modell szemléltet:

Ha tehát valaki

  • kis- vagy középvállalatban dolgozik tulajdonosként vagy vezetőként,
  • nagyvállalatnál tevékenykedik közép- vagy felsővezetői beosztásban,
  • még nem vezető, de a közeli jövőben várható, hogy vezetői pozícióba kerül,

annak érdemes a Flow Management Akadémia képzéssorozatán bővítenie, rendszereznie meglévő vezetői tudását, fejlesztenie vezetői készségeit.

A képzés felépítése

A programsorozat

  • egy 9 alkalomból álló képzés, ami 1 éven át tart.
  • 1 kétnapos munkával indul, és további 8 egynapos műhellyel folytatódik.
  • könnyen elsajátítható és a gyakorlatban azonnal használható vezetői eszköztárat ad a résztvevőknek.
  • következtében a résztvevők mérhető eredményeket mutatnak fel.

A modulok havi rendszerességgel követik egymást, ezeket a résztvevők saját akciótervük alapján kötik össze úgy, hogy a köztes időben kipróbálják a gyakorlatban is azt, amit a képzésen tanultak. A program fontos eleme, hogy a tapasztalataikat visszahozzák a tanulócsoportba, és megosztják egymással.

Egyéni igények alapján személyes konzultációra is lehetőséget biztosítunk. A résztvevők a modulok között is találkozhatnak a trénerekkel, hogy könnyebben átültethessék a gyakorlatba, és hatásosabban alkalmazhassák napi munkájukban a megszerzett ismereteket.

A Flow Management Akadémia moduljai az alábbi témákat ölelik fel:

  • Bevezető (Vezetés és jövőkép)
  • Emberismeret
  • Együttműködés, kapcsolatok, konfliktuskezelés
  • Teljesítménymenedzsment
  • Kommunikáció
  • Szervezeti változások kezelése
  • Döntéshozatal
  • A vezető és a szervezet energiái
  • Személyes hatékonyság

A képzés ára: 850.000 Ft + Áfa

A díj tartalmazza a felmerülő valamennyi direkt illetve tréneri költséget, tréning anyagok, online kérdőív, a résztvevők frissítővel, ebéddel történő ellátása magukban foglalják, valamint a szállás díját az első képzési nap végén

Kedvezmények:

  • 1 cégtől 2 fő jelentkezése esetén: 5% kedvezmény
  • 1 cégtől min 3 fő jelentkezése esetén: 10% kedvezmény